Partners for Water – Co-creating impact
Het vergroten van de waterzekerheid en waterveiligheid in het buitenland: dat is het doel van Partners for Water. Hoe? Door Nederlandse expertise met buitenlandse vraagstukken te verbinden. Daarbij staan een inclusieve benadering, Nature-based Solutions en het verbeteren van de biodiversiteit bovenaan hun prioriteitenlijst. Onderwerpen waar wij heel blij van worden!
We werken dan ook met veel plezier aan het Partners for Water programma 2022 – 2027. Dit doen we samen met evenementbureau Pino. Zij verzorgen de evenementen van Partners for Water, terwijl wij de communicatiestrategie ontwikkelen en uitvoeren. Zo hebben we een krachtig nieuw logo en huisstijl ontworpen en gaan we aan de slag met een vernieuwde website die in het teken van ‘co-creatie’ staat. Daarnaast ontwikkelen we een corporate video en inspireren we wekelijks de watersector in binnen- en buitenland. Dat laatste doen we door het delen van verhalen en cases over innovatieve projecten via de Partners for Water LinkedIn-pagina en Partners for Water website.
Logo en huisstijl
Het nieuwe logo hebben we samen met Studio Colorado ontwikkeld. De verschillende elementen in het logo hebben allemaal een betekenis. Zo symboliseren de golven de rivierdelta’s waarin Partners for Water werkt en staan de schakels voor de samenwerkingen tussen verschillende partijen. De ronde uitsnede van het logo verwijst naar de wereldbol en daarmee naar het internationale werkveld.
Verdere uitwerking logo
Banier:
Uitnodiging:
Video Nature-based Solutions event
Ook werkten we samen met Maikan Film Productions aan een introductievideo voor het ‘Scaling & Improving Together, the Next Steps in Nature Based Solutions’ event dat Partners for Water afgelopen juni organiseerde. Bekijk hier de video: NBS Video.
BBK, Public Cinema en SUE samen geselecteerd voor strategische communicatievraagstukken van de Rijksoverheid
door Erwin Reijers | 26 juni 2023 | Geen categorie | 0 reacties
Impact maken en meten
door Erwin Reijers | 6 oktober 2021 | Geen categorie | 0 reacties
Zó communiceer je inclusief
door Erwin Reijers | 21 september 2021 | Geen categorie | 0 reacties
B corp worden: alle ins en outs op een rijtje
door Erwin Reijers | 31 augustus 2021 | Geen categorie | 0 reacties
Aan de slag met de SDG’s
door Erwin Reijers | 20 juli 2021 | Geen categorie | 0 reacties
Holistische benadering: wat is het en hoe pas je het toe?
door Erwin Reijers | 7 juli 2021 | Geen categorie | 0 reacties
4 manieren voor duurzame verandering op de werkvloer
door Erwin Reijers | 29 juni 2021 | Geen categorie | 0 reacties
Wat is MVO en hoe ga je ermee aan de slag?
door Erwin Reijers | 22 juni 2021 | Geen categorie | 0 reacties
Van B corp tot SDG’s: duurzame termen uitgelegd
door Erwin Reijers | 16 juni 2021 | Geen categorie | 0 reacties
Een manifest voor de wereld van morgen
door Michiel Stoop | 19 januari 2021 | Geen categorie | 0 reacties