Cases
Wij maken sterk werk
En vertellen jouw verhaal
Voor een betere wereld hebben we doeners nodig. Organisaties die mensen in beweging krijgen. Wij helpen organisaties hun verhaal te vertellen. Hoe we dat doen? Zie hieronder werk waar we trots op zijn.

Interactieve workshops voor MuseumTV
In Nederland zijn er maar liefst 694 (!) musea over allerlei onderwerpen. Het kan bijna niet dat er geen museum is dat jou aanspreekt. Maar veel mensen weten dat niet. Daarom heeft MuseumTV een platform opgezet waar meer dan vijfhonderd Nederlandse musea op de kaart worden gezet door middel van een (mini-)documentaire. In opdracht van MuseumTV geven wij in verschillende musea interactieve workshops over (online) marketingcommunicatie. Hier delen wij onze kennis en helpen we de musea. We gaven al workshops aan (middel)kleine musea in Limburg, Brabant en Zeeland en we zijn nu bezig met de 7e (!) editie, in Friesland.
OESO-richtlijnen als leidraad voor IMVO
Een duurzame wereld zonder misstanden als kinderarbeid en corruptie in de productieketen. Bedrijven zijn belangrijk om dit te bereiken. En al helemaal bedrijven met bedrijfsactiviteiten in het buitenland. Samen met het ministerie van Buitenlandse Zaken zijn wij bezig met een campagne om 90% van de grote bedrijven die werkzaam zijn in het buitenland de OESO-richtlijnen te laten onderschrijven.


Minder CO2 met hulp van de Noordzee
Nederland moet haar CO2-uitstoot terugdringen. Windmolenparken op zee zijn daarvoor een uitkomst. Maar daarbij is wél ijzersterke publiekscommunicatie nodig. Waarom? Omdat de bouw van windmolenparken vragen oproept. Wat is bijvoorbeeld de impact op natuur, kustbewoners en economie? Wij werkten in opdracht van RVO.nl en samen met het ministerie van EZK en Rijkswaterstaat aan een website, video’s, social media-campagne en PR-strategie.
Dutch Design voor BuZa
Den Haag is deze zomer even het centrum van de wereld voor ondernemers. Want begin juni komt de negende Global Entrepreneurship Summit naar ons land. Deze jaarlijkse ondernemerstop is een Amerikaans evenement en is in 2019 voor het eerst in de EU. Het GES 2019 logo dat wij maakten, vertelt het verhaal over mensen en impact. Wij creëerden een duurzaam logo dat in volgende jaren ook weer gebruikt kan worden.


Orange Corners!
Jongeren uit dertien landen uit Afrika en het Midden-Oosten krijgen steun van Orange Corners om hun onderneming te starten en te laten groeien. En wij mochten hun huisstijl een nieuwe look & feel geven! Samen met Studio Colorado gingen we aan de slag en gaven het logo een upgrade. We maakten het brandbook, merchandise en een strakke promotiefilm. We gaven de organisatie een huisstijl die verbindt in het hart en zichtbaar is over de hele wereld.
Wij vertellen ongefilterde verhalen!
Ongefilterde media, bestaat dat eigenlijk nog wel? We denken van wel, maar alles wat je leest, ziet en hoort heeft een filter. En dat is niet erg, zolang de stem van de journalist maar niet verdwijnt. In opdracht van het ministerie van Buitenlandse Zaken maakten wij een huisstijl voor de World Press Freedom Conference. Een huisstijl die het thema ‘Journalism without fear or favour’ kracht bij zet. Onze insteek: laat het hele verhaal zien; ga voor ongefilterde journalistiek. Ga voor #JournalismUnfiltered.

Alle projecten































